Veelgestelde vragen
De VerzekeringApp is bedoeld voor iedereen met een iOS of Android toestel die via een adviseur verzekerd is bij Nh1816 Verzekeringen. Nog geen klant van Nh1816? Vind een adviseur bij u in de buurt
Controleer de volgende punten:
1. u bent uw wachtwoord vergeten
Herstel uw wachtwoord met de "wachtwoord vergeten" functie
2. u bent uw e-mailadres vergeten
Ga bij uw verzekeringsadviseur na met welk e-mailadres u bij ons bekend bent
3. hebt u verzekeringen bij Nh1816 Verzekeringen?
Wellicht is het interessant om verzekeringen af te sluiten. Laat u adviseren door een lokale verzekeringsadviseur. Deze vindt u hier.
Op het scherm voor het invoeren van de pincode, vindt u rechtsboven een link naar "uitloggen". Klik hier om opnieuw in te loggen met e-mailadres en wachtwoord. U kunt vervolgens opnieuw een pincode instellen.
Controleer uw spambox. Staat de e-mail niet in uw spambox neem dan contact op met uw adviseur.
Ja, de gegevens die u gebruikt voor de VerzekeringApp kunt u ook gebruiken in 'Mijn Polissen'.
Gebruik hiervoor Mijn Polissen of vraag hiernaar bij uw adviseur.
U kunt ook registreren en inloggen via onze webapplicatie op https://mijn-polissen.nl. Dit is dezelfde omgeving als de VerzekeringApp, maar dan op een browser.
Bij het melden van schade (voor het bijsluiten van foto’s) of bij het opslaan van documenten zoals het Nh1816 Verzekeringsbewijs heeft de VerzekeringApp toegang nodig. Er worden verder geen gegevens uitgelezen.
Weigert u de toegang tot deze gegevens, dan kunt u helaas geen gebruik maken van deze functies.
Het kan zijn dat u niet de nieuwste versie van de VerzekeringApp heeft gedownload. Dit doet u door in de App store uw VerzekeringApp bij te werken.
Het kan ook zijn dat wij op dit moment geen ledenvoordelen aanbieden. Houd onze social media en de VerzekeringApp regelmatig in de gaten voor leuke nieuwe ledenvoordelen!
Het kan zijn dat u net klant bent geworden. Het duurt enkele werkdagen om de polisgegevens in de VerzekeringApp zichtbaar te krijgen.
Kunt u 10 werkdagen nadat uw verzekering is ingegaan uw polisgegevens nog steeds niet raadplegen, neem dan contact met ons op via het contactformulier op de homepage.
De VerzekeringApp toont alleen de schadeherstelbedrijven die samenwerken met Nh1816 Verzekeringen. Bij schadeherstel door een van deze bedrijven betaalt u geen eigen risico.
iDIN is dé veilige online identificatie- en registratiemethode ontwikkeld door banken. Deze methode wordt ook gebruikt door allerlei overheidsinstanties en webwinkels. Met iDIN gebruikt u de veilige en vertrouwde inlogmethode van uw bank. Zo hoeft u veel minder gebruikersnamen en wachtwoorden te onthouden.
Via de instellingen rechtsboven kunt u navigeren naar "gebruikers beheren". U kunt hier subgebruikers toevoegen die het "alleen-lezen" recht hebben. Bij het toevoegen van een gebruiker vult u o.a. het e-mailadres van de subgebruiker in. Het opgegeven e-mailadres krijgt vervolgens een e-mail om een account te registreren. Controleer dan ook de ongewenste e-mail en spambox.
Binnen de VerzekeringApp & Mijn-Polissen kunt u een secundaire combipolis toevoegen aan uw account. Dit doet u door in uw account te navigeren naar "selecteer combipolis" via het poppetje-icoon rechtsboven.
U kunt vervolgens het combipolisnummer en e-mailadres van de combipolis die u wilt toevoegen invullen. Het systeem zal de combinatie verifiëren en bij correcte verificatie een e-mail sturen naar het opgegeven e-mailadres. Vanuit de e-mail kunt u akkoord geven op het toevoegen van de secundaire combipolis. Een dag later zal de secundaire combipolis zichtbaar zijn in uw account.